AKO TO FUNGUJE?


Dostali ste zásielku v Repetito balíku? 


Gratulujeme, vykročili ste na cestu k zmene!
 
 

Ešte raz Vám ďakujeme, že ste si vybrali obal, ktorý šetrí životné prostredie.

Prečítajte si viac o tom, prečo používať Repetito obaly. 


     Prečo Repetito?

Krok 2

Packeta Z-point

Prineste Repetito obal na jedno z 2 600 výdajných miest spoločnosti Packeta. Jednoducho stačí nadiktovať obsluhe 8-miestne Packeta ID číslo, ktoré nájdete na obale. To je všetko. Obal putuje naspäť ku nám. My ho očistíme, prípadne opravíme a vrátime do obehu aby urobil čo najviac ciest a tak znižoval množstvo odpadu a uhlíkovú stopu, ktorú elektronický obchod produkuje. 

Naviac pripravujeme možnosť vrátenia Repetito obalov prostredníctvom Z-boxov a v prípade doručenia vašich zásielok cez Packetu, ponechať Repetito obal priamo kurierovi alebo v Z-boxe pri preberaní tovaru. 


     Vydajné miesta - Z-pointy

 

Krok 3

1 vrátený obal = 1 zľavový kód 

(Pripravujeme)

Odmeňujeme zodpovedných! Prinášame zľavový program, v ktorom si po vrátení obalu vyberiete zľavu na ďalší nákup u ktoréhokoľvek z našich partnerských e-shopov, minimálne v hodnote, ktorú ste si priplatili za obal Repetito. 

1 vrátený obal = 1 zľavový kód! Jednoducho kliknite na tlačidlo pod textom alebo naskenujete fotoaparátom vášho smartfónu QR kód z obalu. Budete presmerovaní do webovej aplikácie, kde zadáte potrebné údaje a zľavový kód podľa vášho výberu vám bude zaslaný emailom.


   Repetito app. (Pripravujeme)

back

Čo v prípade vrátenia tovaru?

Ak vám nevyhovuje objednaný tovar, môžete ho vrátiť e-shopu priamo v balíku Repetito.
 
 
FAQ

Časté otázky

1Kde nájdem možnosť objednať si tovar v balíku Repetio?
Pozrite si zoznam našich partnerov, ktorí už spolupracujú s Repetito. Následne po vytvorení objednávky v jednom z týchto e-shopov budete mať možnosť vybrať si medzi klasickým balením a balíkom Repetito. Ak ste nenašli svoj obľúbený e-shop v zozname, pomôžte nám, kontaktujte ich a informujte o benefitoch, ktoré naše balíky prinášajú. Aj váš podnet môže prispieť k pozitívnej zmene. Dajte nám vedieť, či ste boli úspešní. 😉
2Ako vrátim balík Repetito?
Balík môžete doniesť na výdajné miesto Packety, kde nahlásite 8-miestny kód alebo zadáte tento kód do aplikácie Packeta a vložíte balík do Z-boxu.
3Je potrebné platiť poštovné pri vrátení balíka Repetito?
Nie, naše balíky majú predplatenú cestu späť, takže ich stačí len poskladať do pribaleného malého vrecka alebo v prípade Repetito boxu jednoducho poskladať a zadarmo odoslať.
4Čo v prípade, že mi objednaný tovar nevyhovuje a potrebujem ho poslať späť?
Tovar jednoducho vrátite v balíku Repetito. Každý balík obsahuje druhú eska pásku, ktorou ho zabezpečíte na cestu späť.
5Čo je zľavový program Repetito?
Ide o program, ktorý vám umožňuje získať zľavové kódy platné u našich partnerov po vrátení obalov Repetito. Na získanie zľavového kódu stačí naskenovať QR kód z obalu a postupovať podľa inštrukcií.
6Môžem si nechať balík Repetito a poslať v ňom zásielku babke alebo ujovi?
V zásade nie. Vrátenie obalu späť Repetitu znamená zaistenie jeho skutočného opätovného použitia aj 100-krát. Čím viac sa obal opätovne používa, tým viac znižuje uhlíkovú stopu a eliminuje produkciu odpadu. Pokiaľ obak takto použijete, uistite sa, že osoba, ktorej bude doručená, ju pošle späť, aby sa znova dostala do obehu.